Vaktliste Steinkjerfestivalen

Oppdatert dugnadliste pr. 24/6-17, kl. 20.15: 

Vakter under Steinkjerfestivalen Krav:
Over 18år
Plettfri vandel
Fredag 23. juni kl 20.00-01.00 (totalt 5 timer med forbehold om noe endring i oppmøtetidspunkt). Vaktleder på nr 1. Oppmøtested: informasjonen ved inngangen
Nr: Navn:
Fornavn + Etternavn
Mobilnr:
12345678
E-post: Rekr. av: initialer
1 Torill Sværd 47299565 TB
2 Ingrid Vangstad 97869832 ingrid.vangstad@hotmail.com TB
3 Erland Kjesbu 90533052 RG
4 Kristin Stokke Folstad 98884850 RG
5 Leif Kjesbu 41241027 RG
6 Stein Morten Jensen 93897779 JAK
7 Anne Marie Buklev 97535661 ambuklev@live.no Ej
8 Egil Jensen 99694763 egiloddgeir@gmail.com Ej
9 Tone Lindset 95037628 AKT
10 James Sarawut Yupakhot 47937700 norm@t-a.no NR
11 Helmut Aas 99745405 VS
12 Finn Kvarving 986 26 341 Finn.kvarving@steinkjer.kommune.no AO
13 Abdinasir Mohamed 47937700 norm@t-a.no NR
14 Martin Bartnes 45397528 Martinbartnes@hotmail.com Ao
15 Kristin Derås 48239905 TB
Reserver (MÅ være tilgjengelig inntil vakta starter):
1 Normann Ryan jr. 93202223 normann.k.ryan gmail.com
2 Jorunn  Grande ELLER 93082123 jorunnhg@icloud.com TB
 Reidar Grande  TB
Arbeidsoppgaver:
Tilstedeværelse, observasjon og varsling hvis man ser noe som skal/bør rapporteres
Diverse:
Instruks for arbeidsoppgaver gis på oppmøtetidspunkt hvor alle MÅ delta. I tillegg anbefales Frivilligskolen 23.april 10 – 17. Vaktleder bør delta på informasjonsmøte tirsdag eller onsdag i festivaluka.
Vaktleder: Tar ansvar for dialogen med oppdragsgiver på stedet, setter seg inn i avtalen, og rapporterer til koordinator i henhold til dette.
Reserver: kan kun ringes opp ved akutt frafall nærme vaktdato. Hvis man blir forhindret er man ansvarlig for å finne erstatter selv.
Mat og drikke tilbys alle som hjelper til, i tillegg til at man har både fast pause og mulighet for toalettbesøk etter behov

 

Vakter under Steinkjerfestivalen Krav:
Over 18år
Plettfri vandel
Lørdag 24. juni kl 20.00-01.00 (totalt 5 timer med forbehold om noe endring i oppmøtetidspunkt). Vaktleder på nr 1. Oppmøtested: informasjonen ved inngangen
Nr: Navn:
Fornavn + Etternavn
Mobilnr:
12345678
E-post: Rekr. av: initialer
1 Andreas Overrein 93405773 andreasoverrein@hotmail.com AO
2 Ragna Finstad Mortensen 92624211 Ragna.mortensen@hotmail.com AO
3 Morten Resve 90047114 Morten@resve.no AKT
4 Kristin Derås 48239905 Kristin.deraas@hotmail.com JAK
5 Stein Fischer 98495945 JAK
6 Maren Sjøli 46805208 Maren.cbinde@ntebb.no AKT
7 Nina Sjøli 90850030 Nina@sjøli.net AKT
8 Atle Hovd 41200335 atle-hovd@live.no EJ
9 Tore Strugstad 93692603 Tore.f.strugstad@ntebb.no kBS
10 Per Helge Fossan 99292504 Per.helge.fossan@steinkjerkommune.no KBS
11 Magnus Amdahl 45211066 Magnusamdahl86@hotmail.com AKT
12 Kristofer Lein Brandtsegg 93018169 Brandtsegg@hotmail.no AKT
13 Vigdis Skei 97510049 Vigdis. VS
14 Svein Skei 92242818 VS
15 Jan Martin Troseth 45285730 Trosethj@gmail.com NR
Reserver (MÅ være tilgjengelig inntil vakta starter):
1 Morten Stokkan 99252230 Morten.stokkan@ntebb.no NR
2 Jan Kjetil Grande 93449540 jankjetil.grande@gmail.com TB
Arbeidsoppgaver: Tilstedeværelse, observasjon og varsling hvis man ser noe som skal/bør rapporteres
Diverse:
Instruks for arbeidsoppgaver gis på oppmøtetidspunkt hvor alle MÅ delta. I tillegg anbefales Frivilligskolen 23.april 10 – 17. Vaktleder bør delta på informasjonsmøte tirsdag eller onsdag i festivaluka.
Vaktleder: Tar ansvar for dialogen med oppdragsgiver på stedet, setter seg inn i avtalen, og rapporterer til koordinator i henhold til dette.
Reserver: kan kun ringes opp ved akutt frafall nærme vaktdato. Hvis man blir forhindret er man ansvarlig for å finne erstatter selv.
Mat og drikke tilbys alle som hjelper til, i tillegg til at man har både fast pause og mulighet for toalettbesøk etter behov

 

Nedrigging scene under

Steinkjerfestivalen

Krav:
En viss fysisk styrke/utholdenhet
Nr: Navn:
Fornavn + Etternavn
Mobilnr:
12345678
E-post: Rekr. av: initialer
Søndag 25. juni kl 01.00-07.00 (maks 6 timer med forbehold om noe endring i oppmøtetidspunkt). Vaktleder på nr 1. Oppmøtested: informasjonen ved inngangen
1 Jon Arne Kjesbu 90097297 jkjesbu@online.no JAK
2 Øivind Holm 91130851 oivind@turneteatret.no JAK
3 Odd Are Sandhaugen JAK
4 Kristian Andersen 98857667 RG
5
Søndag 25. juni kl 10.00-13.00 (maks 6 timer med forbehold om noe endring i oppmøtetidspunkt). Vaktleder på nr 1. Oppmøtested: informasjonen ved inngangen
1 Jonas Kjesbu
 94828102    
2 Morten Aasheim 90752395 moaash@online.no EJ
3 Joakim Riise 48235805 RG
4 Tommy Andersen 95467779 RG
5 Bertil Aasheim
6 Martin L. Sværd
7
Søndag 25. juni kl 13.00-19.00 (maks 6 timer med forbehold om noe endring i oppmøtetidspunkt). Vaktleder på nr 1. Oppmøtested: informasjonen ved inngangen
1 Jacob Engh 45454510 jacobengh@gmail.com AO
2 Birger Braseth 91704270 bo-bras@online.no EJ
3 Anne Berit Lein 906 21 904 AO
4 Roald Sand
5 Martin L. Sværd AO
6 Morten Aasheim
7 Bertil Aasheim
Reserve
Arbeidsoppgaver: Nedrigging av scener
Diverse:
Instruks for arbeidsoppgaver gis på oppmøtetidspunkt hvor alle MÅ delta. I tillegg anbefales Frivilligskolen 23.april 10 – 17. Vaktleder bør delta på informasjonsmøte tirsdag eller onsdag i festivaluka.
Vaktleder: Tar ansvar for dialogen med oppdragsgiver på stedet, setter seg inn i avtalen, og rapporterer til koordinator i henhold til dette.
Reserve: kan bli ringt opp til alle de 3 vaktene. Sannsynligheten er størst på de 2 første.
Mat og drikke tilbys alle som hjelper til, i tillegg til at man har både fast pause og mulighet for toalettbesøk etter behov

 

 

 

Nedrigging området etter Steinkjerfestivalen Krav:
Ingen krav, men vakta bør ha noen som har en viss fysisk styrke/utholdenhet. Ungdom er meget velkommen her.
Søndag 25. juni  kl 10.00-16.00 (maks 6 timer med forbehold om noe endring i oppmøtetidspunkt). Vaktleder på nr 1. Oppmøtested: informasjonen ved inngangen
Nr: Navn:
Fornavn + Etternavn
Mobilnr:
12345678
E-post: Rekr. av: initialer
1 Bente Giskås 90644070
2 Harald Fossan 48295994 Harald.fossan@ntbb.no KBS
3 Cathrine Barstad 45263750 NR
4 Ludvig Gaundal 45263750 NR
5 Maren Giskås Kjesbu
6
 res  Silje Vangstad  95897199  silje_vangstad@hotmail.com  TB
Arbeidsoppgaver:
Rydde festivalområdet
(gjerder, bord og benker, søppel, renhold etc).
Diverse:
Instruks for arbeidsoppgaver gis på oppmøtetidspunkt hvor alle MÅ delta.

I tillegg anbefales Frivilligskolen 23.april 10-17. Vaktleder bør delta på informasjonsmøte tirsdag eller onsdag i festivaluka.

Vaktleder: Tar ansvar for dialogen med oppdragsgiver på stedet, setter seg inn i avtalen, og rapporterer til koordinator i henhold til dette.
Mat og drikke tilbys alle som hjelper til, i tillegg til at man har både fast pause og mulighet for toalettbesøk etter behov

 

 

 

 

 

 

 

 

Det er stengt for kommentarer.